Nieuwe versie Sufficio 2.2 is live!

De update naar Sufficio 2.2 is succesvol gerealiseerd. 2.2, een update ontwikkeling waarin vele van jouw wensen zijn geïmplementeerd. Deze update bevat vernieuwde functies en verbeterde oplossingen voor zowel klantgebruikers als adviseurs om het werken in Sufficio nog gebruiksvriendelijker en eenvoudiger te maken. Denk hierbij aan:

  • Centraal document beheersysteem
  • Zoekfunctie voor relevante wet- en regelgeving
  • Direct doorklikken vanuit actielijst naar omschrijving wijziging bij aspect
  • Automatisch tonen van vraagnummers in de actielijst en geëxporteerd naar Excel
  • Aangeven waarom iets akkoord is bij de RI&E

NIEUW: Centraal document beheersysteem

In deze nieuwsbrief gaan we in op de voordelen van het Centraal document beheersysteem. Een functie die bijzonder handig is voor het aanleveren van door een adviseur opgevraagde documenten, bijvoorbeeld ter voorbereiding op een compliance audit.

Iedere gebruiker uploadt eenvoudig datgene wat nodig is om de compliance op het voldoen aan wetgeving te ondersteunen. Zeker nu met corona een audit ook op afstand wordt uitgevoerd (remote control), kan hierdoor een groot deel van de vragen simpel worden beoordeeld en gecontroleerd door onze adviseur.

Drie voordelen op een rij
In versie 2.2 kun je documenten uploaden via het Centraal document beheersysteem en deze direct inzien, specifiek gekoppeld aan een wetsaspect binnen jouw Sufficio register. Drie voordelen op een rij:
 

  1. Via menu ‘Documenten’ koppel jij jouw ‘Bestanden’ met 1 handeling eenvoudig aan 1 of meerdere producten tegelijk (bijv. PGS 15 opslag voor verpakte gevaarlijke stoffen voor Arbo, de RI&E en Milieu). Dit hebben wij automatisch voor jou ingesteld, en is alleen actief bij de door jou afgenomen modules.
  2. Door middel van de door ons geselecteerde onderwerpen kun je via dubbelklikken een bestand uploaden.
  3. In de ‘Doc manager’ heb je inzicht in documenten/afbeeldingen (Word, Excel, jpg’s etc.) per module (Milieu, Arbo, RI&E en MAR) en de gekoppelde bestanden zijn zichtbaar bij het aspect in de rapportage. Via het gekoppelde document kom je direct bij het desbetreffende rapport/aspect.

 Webinar Sufficio 2.2

Ben je benieuwd naar de update? Kijk dan mee met onze Webinar Sufficio 2.2 op 3 september a.s. Tijdens dit webinar nemen we een kijkje in Sufficio 2.2 en vertellen we over de nieuwe functionaliteiten binnen deze compliance software. De presentatie wordt dit keer verzorgd door de producteigenaar Sufficio en een ervaren BMD adviseur voor compliance audits met Sufficio, respectievelijk Mark Bloemendaal en Dayon Elings. Meld je aan en ontvang in de bevestigingsmail een link voor deelname.

Ik wil meer weten over

Uw naam is niet ingevuld.

U heeft geen bedrijfsnaam opgegeven.

Uw e-mailadres is niet of niet correct ingevuld.

U hebt geen vraag of opmerking ingevuld.

* Verplichte Velden